گرت بیل
 
همه چی از همه جا

گرت بيل: با يک پني هم به رئال مي‌آمدم


گرت‌ بيل در مراسم معارفه خود که با حضور 30 هزار هوادار در ورزشگاه سانتياگو‌برنابئو برگزار شد شرکت کرد تا به طور رسمي به عنوان بازيکن جديد رئال‌مادريد معرفي شود.
گرت بيل، ستاره ولزي سرانجام با پيوستن به رئال مادريد به يکي از طولاني‌ترين نقل و انتقالات فوتبال که نزديک به 100 روز به طول انجاميد پايان داد.


به گزارش ايسنا ، مرد 86 ميليون پوندي رئال مادريد روز گذشته (يکشنبه) براي اولين بار در ورزشگاه سانتياگو برنابئو حضور يافت.


فلورنتينو پرس، رييس باشگاه رئال مادريد در مراسم معارفه گرت بيل خطاب به اين بازيکن گفت: تو اکنون در يکي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي دنيا هستي. چالش براي تو هميشه در رئال مادريد وجود خواهد داشت. حتي پس از پيروزي اما هيچ وقت شور و شوق هواداران را فراموش نکن. بازيکنان بزرگ زيادي اينجا بازي کرده‌اند و تو اکنون به آنها پيوسته‌اي. گرت بيل ، اينجا ورزشگاه توست. اين پيراهن توست. اينجا زمين توست و اين‌ها هوادار تو هستند از حالا به بعد اينجا خانه توست. به تيم خوش آمدي.

گرت بيل نيز پس از پيوستن به رئال‌مادريد درباره کريستيانو‌رونالدو گفت: رونالدو بهترين بازيکن جهان است . او يکي از دلايل اصلي حضور من در رئال‌مادريد بود. اميدوارم که بتوانيم در کنار هم به قهرماني هاي زيادي دست يابيم. او در رئال مادريد رئيس است.

بيل در پاسخ به اين سوال که آيا حضور او مي‌تواند به کريستيانو رونالدو کمک کند گفت :‌ او به کمک من نيازي ندارد. او در حال حاضر بهترين بازيکن جهان است و من ‌مي‌خواهم از بازي در کنار او چيزهاي زيادي ياد بگيرم. هميشه بازي‌هاي فوتبال اسپانيا را دنبال مي‌کردم و هميشه به رئال‌مادريد حس ويژه‌اي داشتم. مي‌دانم که همه بازيکنان رئال‌مادريد در سطح جهاني هستند و من توقع ندارم که خيلي راحت بتوانم به ترکيب رئال‌مادريد برسم.رئال‌مادريد خيلي طبيعي پيشنهاد خود را به باشگاه سابقم ارائه داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, :: 21:50
اکبر نجاتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی از همه جا و آدرس akbar.n.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 17231
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1